Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Leckét kapott Nagykátán a gödöllői tizenegy 2016-04-17 18:28:14 Három győztes meccs után kapitulált Szász Ferenc együttese, Vitárius négyesével simán nyert a GEAC-SZIE gárdája
Szeretné Ön is Európa jövőjét formálni? 2015-12-08 12:54:40 A CIMULACT Jövőképalkotó Műhelymunkára várnak jelentkezőket a gödöllői székhelyű GreenDependent Intézet munkatársai
Szétköltöztetik a polgármestert a helyetteseitől 2015-10-25 10:46:13 Novembertől új helyszíneken fogadják az ügyfeleket a gödöllői Városháza irodáinak munkatársai. Buszjáratot indítanak a Kotlán Sándor utcába
Büntetőt hibázva nyert a Gödöllői SK II. 2015-10-24 15:52:07 Az élmezőnyhöz tartozó Szentmártonkáta tizenegyét győzték le a második számú Táncsics Mihály úti focicsapat tagjai
Életem munkáját nem adom csalóknak! 2015-08-09 11:17:35 Hasznos tanácsokkal szolgálnak a gödöllői kapitányság munkatársai a trükkös tolvajok elleni hatékony fellépésre, védekezésre