Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem kellett megküzdenie rivális kandidálóval, így nem volt kérdés, hogy bizalmat kap a Gödöllői Zöld Óvoda vezetésére a Batthyány Lajos utcában található gyermekintézmény eddigi irányítója, Tiborczné Garai Katalin. A régi-új vezető pályázata, szakmai felkészültsége minden véleményező és döntéshozó fórumot meggyőzött, ezáltal augusztus 1-jétől öt évig, azaz: 2021. július 31-ig állhat az óvoda élén. Garantált illetményét havi, bruttó 308.580 forintban állapították meg a gödöllői képviselőtestület tagjai, intézményvezetői pótléka pedig 68.573 forinttal egyenértékű.