Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa, Pest megyei ág, 2. forduló: Nagykáta SE – Gödöllői SK 2-2 (0-2, büntetőkkel 5-4)
Az ugyancsak megye egyes Nagykáta jelentette a következő akadályt a gödöllői focicsapat számára a Pest megyei Kupa aktuális fordulójában. Szász Ferenc együttese Koziorowski Richárd duplájával az első félidőben kétgólos előnyt szerzett, ám ezt a második játékrészben nem tudta megőrizni. A hazaiak a 88. percben egyenlítettek, majd a büntetőpárbajt a legkisebb különbséggel megnyerve, továbbjutottak.