Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői központú egyetem manilai megállapodásai 2021-11-24 09:56:26 A Fülöp-szigeteken is megállják a helyüket a magyar nemesítésű zöldségfajták és vetőmagok, miközben cél a közös rizstermesztés is
Rengeteg a tennivaló, ami felvillanyoz 2021-11-02 17:37:10 Vécsey László szerint komoly színészi teljesítmény az arckifejezés komolyságát megőrizve az önkormányzatok kivéreztetéséről értekezni
Gödöllőiek is igénybe vehetik a jogsegély-szolgálatot 2021-07-29 15:03:23 Pszichiátriai sérelmek esetén, illetve a gyerekek viselkedési problémáira adott pszichiátriai szerek szedésével kapcsolatosan tudnak segíteni
Ezek a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos tévhitek 2020-03-30 14:03:43 Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint bebizonyosodott, hogy a vírus elleni védekezés leghatékonyabb módja a gyakori kézmosás