Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A jövőnk van a kezeikben… 2013-05-31 10:13:38 Beszámoló az Iskolakert Staféta programról, aminek során tíz gödöllői és isaszegi tanoda diákjai ástak, ültettek, locsoltak és talicskáztak
GIKSZER a Művészetek Házában 2013-01-25 08:09:06 Közel 79 millió forintos európai uniós pályázati forrás segíti a 12-29 éves gödöllői fiatalok közéleti részvételének erősödését
Gödöllőre tart a kutyavilág elitje 2012-11-17 11:48:54 Jövő májusban társ-házigazdaként településünk is bekapcsolódhat a budapesti World Dog Show eseményeibe
Rekord árbevételt remélnek a kastélyban 2012-11-15 11:35:04 Kiiktathatják az „elfáradt” családi programokat, törvény gátolja a befektetők bevonását a szállodaépítésbe. 2014 előtt nem várható komoly fejlesztés