Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllő COOP nyereményjáték: Na, ki nyeri a TV-t? 2019-12-15 16:53:41 A siker érdekében december 16-a és 30-a között legalább 4 ezer forint értékben szükséges vásárolni a kereskedelmi társaság boltjaiban
Két fronton is mattolták a gödöllői sakkozókat 2019-11-18 10:02:15 Tizenhét lejátszott partiból mindössze egyetlenben sikerült mattot adni a rivális játékosának a 4. csapatbajnoki fordulóban
Egyfélidős focival verte a Tökölt a Gödöllő 2019-09-14 18:24:05 Pozder Nenad csapata az első játékrészben hátrányba került, a térfélcsere után viszont hármat is bepakolt riválisának
Vecsey Fanni, a történelemíró gödöllői tinilány 2019-06-16 11:29:58 A GRC játékosa az első magyar hölgy, aki teremben és homokon is Eb-n szerepelt. Vasvári Zsófiával a 8. helyen végeztek a strandröplabda kontinensviadalon
Hogyan igazodjunk el a sok nevelési tanács között? 2019-03-27 09:59:27 A Játéksziget fontosnak tartja, hogy segítse a gödöllői szülőket is abban, hogy megtalálják gyermekük számára a legjobb fejlesztő játékokat