Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 1. forduló: Gödöllői KC – Budapest Honvéd SE 38-28 (16-13)
Mivel a koronavírus-járvány terjedésének lassítása érdekében bevezetett korlátozások miatt a 2019/2020-as bajnoki idényt a március 8-i forduló után leállították, 189 nap elteltével láthattak újra NB II-es kézilabda-mérkőzést a Hajós iskola tornacsarnokában azok, akik a helyszínen szokták követni a Gödöllők KC férficsapatának teljesítményét.
Bartos Gábor együttese az új pontvadászat nyitó fordulójában igencsak kiszolgálta szurkolóit, hiszen – elsősorban második félidei hatékony támadójátékának köszönhetően – tíz góllal verte a nagymultú fővárosi klub csapatát. A Gödöllői KC férficsapata 2 ponttal, 38-28-as gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján.