Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Miért jó egy használt laptopra a MAR program? 2023-03-20 11:23:23 A fejlesztők egyértelmű célja, hogy a nem újonnan beszerzett gépek vásárlóit ellássák jogtiszta, megfizethető operációs rendszerekkel
Felmérték a romos babati istállókastély állapotát 2021-06-30 10:45:36 A részletes vizsgálathoz az épületek megőrzése érdekében, a MATE által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú rendszert használták
Targoncatűz a Besnyő utcában 2018-07-16 10:54:35 Porral oltót és vízsugarat is használtak a gödöllői tűzoltók a lángok megfékezésére. Személyi sérülés nem történt
Ennyiből oldotta meg a kampányát Vécsey László 2018-06-08 17:23:32 A gödöllői választókerület kormánypárti győztese nem használta ki a minden jelöltnek állami támogatásként járó keretösszeget
Ünneprontó látvány a Palotakerten 2015-08-20 15:06:08 Kaotikus állapot alakult ki a guberálóknak köszönhetően a használtruha-gyűjtő konténer környezetében
Vigyázat, csalók is lehetnek a tűzifa-árusok! 2014-11-11 08:29:23 Vásárolni csak legális helyen érdemes, mondják a gödöllői rendőrök, akik javasolják felírni a házalók által használt jármű rendszámát