Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ideje felkészítenie az autóját a télre! 2017-09-13 10:22:17 A legtöbb autós – köztük számos gödöllői is – akkor döbben rá, hogy gondot okoz a zord időjárás, amikor már lehet, hogy kapkodni kell
Adatközpont, mint titokzatos létesítmény 2016-06-07 17:15:00 A gödöllőieknek is szolgáltató Invitel felfedi mindazt, amit mindig is tudni akart a témakörben, de nem merte megkérdezni
Jégpálya nyílt Gödöllő belvárosában 2016-01-03 10:39:04 A hónap végéig reális esélye lehet annak, hogy gond nélkül működjön a Szabadság téri létesítmény
Villanyfényes gödöllői hatos 2015-11-21 21:39:03 Gond nélkül tudta le az őszi idény utolsó hazai mérkőzését a GSK II. focicsapata, aminek a Kerepes látta a kárát
Gödöllőt sem kímélte a vihar 2015-07-09 14:23:38 Több mint hatvan bejelentés érkezett a tűzoltókhoz városunkból és a környékről. Kidőlt fák és vezetékoszlopok okozták a legtöbb gondot
Városi vendégekké váltak a vaddisznók 2015-05-05 18:14:58 Gödöllői docens vezette a Pilisi Parkerdő Zrt. által kezdeményezett, az állatok belterületi viselkedését feltérképező kutatást