Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kifejezetten könnyű rivális jutott a második számú Táncsics Mihály úti alakulatnak: a csoport nulla pontos sereghajtója, a Kisalag. A mérkőzésen történtek azonban nem igazán tükrözték a két csapat közötti – mondhatni, szakadéknyi – különbséget. A számos helyzetet elpuskázó, balhátvéd poszton igencsak „lyukas” vendégeknek meg kellett szenvedniük a győzelemért.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép A-csoport, 21. forduló: Kisalag SC – Gödöllői SK II.-Szada 2-3 (2-2) Gödöllői gólszerzők: Szeles Dávid (2), Juhász Ferenc. A Gödöllői SK II. csapata 35 ponttal, 58-26-os gólkülönbséggel a csoport táblázatának 6. helyezettje.