Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április 20-án immár 21. alkalommal jelentkezik a TÉRFÉL, a Régió Plusz Televízió és a Gödöllői Hírek közös magazinműsora a sportról. Az idei hatodik adásban három, aktuális és érdekes témára fókuszáltak a stúdió vendégei. Íme:
Másodszor rendeznek sportnapot Kistarcsán Május 5-én második alkalommal rendezik meg a Kistarcsai Sportnapot. Az esemény programjairól Szemán Gergely, a Városi Művelődési és Sportközpont Nonprofit Közhasznú Kft. sportreferense adott tájékoztatást.
Világbajnokságon jártak a gödöllői akrobatikus tornászok Április elején világbajnokságon jártak a Gödöllői Grassalkovich SE akrobatikus tornászai. A versenyről, valamint a látványos sportág rejtelmeiről Alton Andrea edzővel, nemzetközi minősítésű bíróval és Kőhler Ákos vezetőedzővel, egyesületi elnökkel beszélgettünk.
Kerékpáros tehetségkutató-verseny az alsóparki majálison A gödöllői majális egyik legnagyobb attrakciója a BIKE-Zone Gödöllő Kerékpáros Egyesület által meghirdetett tehetségkutató utánpótlás-verseny lesz. A bringás megmérettetés részleteiről Rigó Zsolt elnökhelyettes és Kiss András utánpótlásért felelő ügyvezető osztotta meg gondolatait.