Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői atlétafiúk aranyat érő ugrásai 2018-02-05 10:26:34 Bánovics József egyéni csúccsal, Soos Levente egyetlen hibás kísérlettel lett serdülő országos bajnok fedett pályán
Bajnoki érmes gödöllői leány staféták 2017-09-17 10:25:22 A mátyásföldi Ikarus pályán rendezték meg a legjobb hazai atlétikai váltók országos versengését. A GEAC fiataljai is ott voltak
Megújul a gödöllői egyetem atlétikai pályája 2016-04-01 11:18:28 A rekonstrukció mintegy 40 millió forintos kiadást jelentő első fázisában a futókörön belüli területek kapnak rekortán-borítást
Gödöllői atlétika-sikerek hétvégéje 2016-01-25 17:23:25 Felnőtt- és utánpótlás szinten egyaránt eredményes fedett pályás versenyeket tudhattak magukénak városunk sportolói