Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember 15-én harmadszor került képernyőre a TÉRFÉL, a Régió Plusz Televízió és a Gödöllői Hírek közös magazinműsora a sportról, Gödöllő sportjáról, illetve a gödöllői térség sportjáról. Az első részben a város egyik legeredményesebb szakosztályának, a Gödöllői EAC atlétáinak mindennapjaiba pillantottunk bele – Benkő Ákos mesteredzőre is emlékezve – dr. Kriszt Balázs szakosztályvezető és Szörényi István atléta szakedző közreműködésével.
Az adás második részében Széles Petra, a Penta-Gödöllői RC röplabda-csapatának centere volt a vendég. A csapatkapitány országosan is egyedülálló módon 13. bajnoki idényét kezdi meg gödöllői színekben. Pedig voltak „kérői”. Ha van klubhűség, ez bizony az, méghozzá a javából!