Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Május 27-én, Zalaegerszegen rendezték meg a judo diákolimpia országos döntőjét. A rangos eseményre a Szádvári Zoltán vezetésével működő Gödöllői Judo Klub is delegált versenyzőket. Közülük a Hajós iskola tanulója, Makádi Liliána a diák B 40 kilogrammos súlycsoportban bronzérmet szerzett, míg Dubis Botond (Damjanich iskola) a diák A 41 kilogrammos kategóriában az 5. helyen végzett.
Május utolsó hétvégéjén az V. és a VI. korcsoportos diákatléták mérték össze a tudásukat Székesfehérváron, a Bregyói Atlétikai Központban. A korábbi napok sikerei után a Gödöllői EAC sportolói további érmeket nyertek. Gadanecz György tanítványa, a Premontrei gimnázium tanulója, Szőke-Kiss Anna 800 és 1500 méteren egyaránt a dobogó második fokára állhatott fel az V. korcsoportosok mezőnyében. A nála két évvel idősebbek között indult EYOF (Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál) válogatott kerethez tartozó atlétalány teljesítménye főként 800 méteren (2:15,23 perc) adott bizakodásra okot. Rajta kívül iskolatársa, Csernyánszky Flóra egy bronzéremmel gazdagodott a VI. korcsoportosok 100 méteres gátfutásában. Edzője Kaptur Éva.