Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hat gödöllői atléta lett Magyar Liga-győztes 2014-09-09 09:02:47 Pénzt is hozott a konyhára a GEAC utánpótláskorú versenyzőinek remek teljesítménye az első ízben kiírt versenysorozaton
Taroltak a Gödöllői EAC 15 éves atlétalányai 2013-09-25 19:47:35 Az egyéni toppozíciók elnyerése mellett, csapatban is magabiztosan lett országos serdülőbajnok a Kovács, Renner, Szemjanyinov ötpróba-trió
A valaha volt legjobb… 2013-08-21 14:57:38 Több mint hat évtized eredményességi csúcsát állították fel a Gödöllői EAC atlétái az idei országos bajnokságon. Értékelő beszélgetés Benkő Ákos mesteredzővel
Kaptur Éva az ország leggyorsabb hölgye 2013-07-28 21:05:41 A Gödöllői EAC sprintere négy aranyérmet nyert az atléták országos bajnokságán, ahol az egyetemi klub 11 medállal gazdagodott