Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február utolsó hétvégéjén a budapesti SYMA-csarnokban rendezték meg a 40. fedettpályás atlétikai országos bajnokságot. Városunkat a Gödöllői EAC versenyzői képviselték a viadalon. Nem is akárhogyan!
Kovács Zoltán (edzője Karlik Pál, nevelő edzői: Benkő Ákos és Filákovity István) 48,47 másodperces idővel nyert aranyérmet 400 méteres síkfutásban, és – Pozsgai Dániel, Mucsi Róbert, valamint Tarlukács Ádám társaságában – tagja volt a 4x400 méteren diadalmaskodó gödöllői váltónak is. A hölgyeknél Kaptur Éva (edzője Karlik Pál) 60 méteres síkfutásban 7,48 másodperces idővel utasította maga mögé a mezőnyt, 200 méteren pedig 24,35 másodperces eredménnyel lett bajnok. Ráadásul, a triplázás is összejött Kaptur Évának, hiszen Répási Petra, Torma Evelin és az egyéniben 400 méteren bronzérmes Kálmán Csenge mellett ő is a dobogó legmagasabb fokára állhatott fel a 4x400 méteres női stafétát köszöntő díjátadó ceremónián.