Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gólkirállyá koronázták Márkus Bélát 2013-06-12 08:59:59 A gödöllői kézilabdázó 165 góllal érdemelte ki a rangos címet az NBI/B. Keleti-csoportjában. Egyetlen találat döntött a javára
Matyó piknik az egyetemi sportcsarnokban 2013-05-11 20:30:39 A gödöllői kézilabdás fiúk gratulálhattak elsőként a mintegy 100 lelkes szurkoló által biztatott Mezőkövesdnek a bajnoki címhez
Megnyugtató különbséggel verték a sereghajtót 2013-04-28 21:57:30 Három fordulóval a bajnoki idény vége előtt eldőlt, hogy a gödöllői kézilabdás fiúk megőrizték NB I/B-s tagságukat
A végjátékban csattant a békési ostor 2013-03-31 10:12:40 Nem álltak messze a pontszerzéstől, csakhogy utolsó támadásaikat rendre elhibázták városunk kézilabdásai
Márkus Béla tizenegyet szórt a bajnokaspiránsnak 2013-03-10 09:34:04 Az esélyesebb balmazújvárosiak csak a második félidőben kerültek egyértelmű fölénybe a gödöllői kézilabdások elleni ütközeten
Rendőrkézen a keréktolvaj páros 2013-03-05 18:54:00 Több mint 750 ezer forintos kárt okoztak az autósokat Kerepesen és Mogyoródon rettegésben tartó elkövetők