Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kőnig-Trade-Balmazújvárosi KK – Gödöllői KC 34-23 (16-14)
Az Ózd elleni diadallal a tarsolyában utazott el Balmazújvárosba, az ütközet előtt a tabella második helyén tanyázó hajdú-bihariak otthonába Bartos Gábor együttese. Reálisan nézve az erőviszonyokat, egy héten belül egy újabb sikerben kevésbé bízhattak a gödöllőiek, ám abban igen, hogy megnehezítik az esélyesebb hazaiak dolgát.
Megszorongatni csupán az első félidőben tudta a csoportbajnoki címért harcoló vendéglátókat a gödöllői legénység. Ebben főszerepet játszott Márkus Béla, aki a találkozó végéig tizenegy alkalommal vette be a balmazújvárosiak kapuját. A második harminc percre már kiütközött a két csapat között tudás- és sebességkülönbség, így nem került veszélybe a minőségi cserejátékosokban is hosszabb kispaddal rendelkező vendéglátók magabiztos diadala.
Tizennégy forduló után a gödöllőiek 6 ponttal, 365-405-ös gólkülönbséggel a tabella 10. helyét foglalják el. A következő, március 16-án, szombaton 18 órakor esedékes fordulóban a Gödöllői KC együttese a Hajdúnánás-Robzol 2000 KSE csapatát fogadja a Hajós iskola tornacsarnokában.
Ifjúságiak: Balmazújváros – Gödöllő 21-22. Mácsár Gyula formációja a végjátékban fordította a maga javára a mindvégig kiélezett küzdelemmel telt összecsapást. A gödöllői fiataloknak ez volt a hetedik sikerük, amivel megerősítették 6. pozíciójukat a táblázaton.