Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Miként annak idején vendégként (36-32), házigazdaként is négy góllal múlta felül a sereghajtó hajdúböszörményieket Bartos Gábor csapata. A gödöllői együttes – a kezdeti gólváltásokat leszámítva – fokozatosan vette át a játék irányítását és a lefújásig megnyugtató különbségűre növelte előnyét.
A hazai találatok egyharmadát a csoport gólkirály-jelöltje Márkus Béla szerezte, és a GKC három fordulóval a bajnoki idény vége előtt elért győzelme azt is jelentette, hogy városunk alakulata a következő idényre is megőrizte NB I/B-s tagságát.
Tizenkilenc forduló után a gödöllőiek 9 ponttal, 497-544-es gólkülönbséggel a tabella 11. helyét foglalják el. A Gödöllői KC együttese a következő fordulóban (május 5., vasárnap 18 óra) Lajosmizsére, a Primavera Mizse KC otthonába utazik.
Juniorok: Gödöllő – Hajdúböszörmény 39-34 A találkozó során egy pillanatig sem forgott veszélyben a Mácsár Gyula irányításával készülő gödöllői fiatalok sikere. Városunk fiatal kézilabdázóinak ez volt a 10. győzelme a bajnoki szezonban, és gyakorlatilag elmondható, hogy a 6. helynél rosszabb pozícióban nem végezhetnek a pontvadászatban.