Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember 29-én, a két csapat ózdi ütközetén mindössze egygólos (28-27) vereséget szenvedett a gödöllői legénység. Eddigi teljesítményük alapján a vendégek a csoport egyik középcsapataként (10 pont, 8. hely) érkeztek városunkba, vagyis: Bartos Gábor együttesének volt keresnivalója ellenük.
Ezt a lehetőségek végig szem előtt tartotta a gödöllői társulat, amely fegyelmezett, ezáltal kellően hatékony védő-, valamint támadójátékkal szórakoztatta a szép számú és kitartó szurkolásával jó hangulatot teremtő publikumot. A hazaiak összpontosítása a kritikus pillanatokban sem lanyhult, így megszületett a GKC első hazai sikere a 2012/2013-as bajnoki évadban.
Tizenhárom forduló után a gödöllőiek 6 ponttal, 342-371-es gólkülönbséggel a tabella 10. helyét foglalják el. A Gödöllői KC együttese a következő fordulóban (március 9., szombat 18 óra) a Kőnig-Trade-Balmazújvárosi KK vendége lesz. Ifjúságiak: Gödöllő – Ózd 29-28