Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Verhető kategóriába sorolható ellenféllel szemben vesztett értékes pontokat Bartos Gábor csapata, amelynek ez volt idén az utolsó hazai fellépése. A mérkőzés folyamán többször is hagyta elhúzni a lajosmizsei gárdát a gödöllői, amely ezáltal szinte állandóan góllövési kényszerben játszott.
A hátrány ledolgozása az első félidő végén még sikerült, a második játékrészben azonban már nem. Főként azért, mert támadásban hosszú percekig meddő volt a GKC játéka, és az sem segítette városunk együttesének gólszerzési törekvéseit, hogy a vendégek kapusa remek napot fogott ki.
Kilenc forduló után a gödöllőiek 4 ponttal, 235-244-es gólkülönbséggel a tabella 10. helyét foglalják el. A Gödöllői KC együttese a következő fordulóban (november 25.,vasárnap 18 óra) a Mezőkövesdi KC vendége lesz.