Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi György: fogy a türelem! 2012-03-15 18:46:14 Figyelmeztető üzenetekről is szólt a március 15-i gödöllői ünnepség. Kora este átadták a Gödöllő Városért díjat
Karácsony Gödöllő főterén 2012-03-13 16:09:11 Az LMP prominense is segédkezett a népszavazási aláírásgyűjtésben
Többet loptak tavaly Gödöllőn 2012-03-08 13:25:43 A városatyák ellenvetés nélkül fogadták el a rendőrkapitányi jelentést
Tilos a füstölgés a megújult főtéren 2011-02-24 09:49:53 Február utolsó péntekjétől a játszótereken és a buszmegállókban sem szabad cigarettázni Gödöllőn
Új helyeken drosztolhatnak 2011-02-02 15:29:41 A főtér át- és beépítésével a korábban a Coop Áruház előtt várakozó taxisok is kiszorultak a díszburkolatról
Főtér: áthúzódó elszámolás 2011-01-27 14:27:17 Bizonyosra vehető, hogy a tennivalók végleges befejezése tavaszra tolódik
Hol parkoljunk Gödöllőn? 2011-01-12 13:55:09 A főtér felújításával, és a mindennapos forgalom előli lezárásával jelentősen csökkent a felszíni parkolóhelyek száma a belvárosban