Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Maszkos rendőrök a gödöllői HÉV-vonalon 2020-05-31 14:58:49 Három szervezet együttműködése alapján zajlik az utasok biztonságát szolgáló ellenőrzés, főként a délutáni és az esti órákban
Szómegvonás követte az együttműködési ajánlatot 2019-04-30 18:12:01 Kínos vitába keveredett Gémesi György és Vécsey László a gödöllői képviselőtestület ülésén, az egyebek napirendi pontnál
Idén is támogatta a DIGI a jövő szakembereit 2019-03-21 16:56:09 Két kategóriában adott pénzjutalmat a a Gödöllőn is szolgáltató telekommunikációs társaság a tanulmányi versenyeken
Lejárt lemez a semmiből… 2018-07-23 08:05:07 Az LMP nem érti, hogy miért most mondott fel Gémesi György egy, a választás napján lezárult együttműködést
Egy telefon, és Gémesi vigyázzba áll! 2018-01-25 14:44:25 Veszélybe sodorhatja a gödöllői uszoda-beruházás megvalósulását az, aki nem képes a korrekt együttműködésre