Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Három kategóriában hirdet főzőversenyt a GKRTE 2015-09-16 10:43:34 Október közepéig várják a jelentkezőket a gasztronómiai megmérettetésre. 1880-1910 közötti magyar ételekkel kell lenyűgözni a zsűrit
Dobogón a gödöllői önjáró gokartok 2015-04-19 13:28:17 A Szent István Egyetem junior és senior csapata egyaránt kitett magáért a Bosch fejlesztési versenyén
Gödöllői Irodalmi Díj 2015: Művészetek kertje 2015-03-08 09:21:41 Április 26-ig lehet pályázni. A szakavatott zsűri 170 ezer forintot oszt szét a legjobbnak ítélt művek alkotói között
Ezüstre füstölték a pisztrángot 2014-09-12 08:49:09 Nem csak a nagyközönség és a konkurencia, hanem a zsűri is nagyra tartotta a gödöllőiek ételét az országos halfőző versenyen
Gödöllői fotós képe a MAFOSZ Szalonban 2014-06-03 12:40:03 A Duflex Fotográfiai Stúdió Egyesület tagja, Kállai Mihály Visonta című alkotásával nyerte el a zsűri tetszését
Gazdára talált a Gödöllői Irodalmi Díj 2014-06-02 14:09:40 Ebben az évben 62 pályamű közül kellett a legjobbakat kiválasztani a neves szaktekintélyekből álló zsűrinek