Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői atlétalány esete az olimpiai kvótával… 2024-07-03 11:05:06 Mátó Sára július 2-ig úgy gondolhatta, hogy indul a párizsi ötkarikás játékokon 400 méteres gátfutásban, aztán történt valami
Gödöllői sportolókért is szoríthatunk az Európa Játékokon 2023-06-17 11:39:25 A június második felében kezdődő rangos eseményen sportlövészetben olimpiai kvóta is szerezhető a jövő évi párizsi ötkarikás világeseményen való részvételre
Gödöllő, az egyedüli kivétel 2016-11-24 10:20:23 Vécsey László sajtótájékoztatója a kvótaellenes népszavazás helyi eredményéről és az alaptörvény módosításáról
Mire számíthat Gödöllő kvótaügyben? 2016-09-22 17:27:44 Egymásnak esett Gémesi György polgármester és Vécsey László országgyűlési képviselő a betelepítési lehetőség kapcsán