Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki lehet biztonsági őr napjainkban? 2023-06-25 09:54:21 Az álláskeresés hosszú folyamat, és sokszor évekig tart az útkeresés. A személy- és vagyonőr szakmát gyakran választjuk az újrakezdés fázisában
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban
Megújul a gödöllői egyetem atlétikai pályája 2016-04-01 11:18:28 A rekonstrukció mintegy 40 millió forintos kiadást jelentő első fázisában a futókörön belüli területek kapnak rekortán-borítást
Két ügyeleten kukkolnak a térfigyelő szemek 2011-10-04 13:39:25 A piros lámpán történő áthajtás, vagy a STOP-tábla vonalának átlépése egyaránt árulkodó lehet a hatóság számára