Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Röplabda Magyar Kupa: nyolcaddöntős a Gödöllő 2019-10-05 18:30:54 Az NB II-es Érd otthonában harcolta ki a továbbjutást Szabados István megfiatalított női csapata, amelyre az MTK vár a folytatásban
Iskolaokosító projekt a gödöllői Premontrei gimiben 2018-07-30 16:44:13 A diákok megkönnyítik a gondnok dolgát, aki akár a távolból is megnézheti, zárva vannak-e az ablakok, illetve van-e elegendő meleg víz
Négyszettes meccsen verte az MTK a Gödöllőt 2016-04-16 19:09:34 Városunk röplabda-csapata nagyon közel állt ahhoz, hogy döntő játszmára késztesse a hazaiakat. Folytatás április 21-én, az egyetemi csarnokban
Két helyen múlt Kaptur Éva középdöntőbe jutása 2015-03-07 10:37:27 A Gödöllői EAC sprintere ötödikként ért célba futamában a prágai fedett pályás Eb-n, 60 méteren. Nyolc századdal maradt el a folytatástól