Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A feloszlatás-mentesség reménye 2010-10-19 10:22:45 A Vállalkozók és Mukaadók Pártja (VMP) helyi alelnöke bízik a Fidesz-vezetés bölcsességében
Fábián visszafoglalta székét 2010-10-14 18:23:43 Havi szinten bruttó félmillió üti a régi-új alpolgármester markát
Felállt az új városvezetés 2010-10-14 16:46:23 Gémesi György egyik helyettese sem kapott egyöntetű támogatást
Maguk urai a panellakók 2010-10-11 17:31:23 Miként segíti az új városvezetés a lakótelepieket?
Túlzott temet(tet)ői terhek 2010-10-11 13:21:31 A gödöllői temető-tarifák a kelleténél akár 30-40 százalékkal többet húzhatnak ki a gyászolók pénztárcájából