Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szálloda-per: jogszabályok és ítéletek szólnak Gémesi érvelése ellen 2021-11-17 11:36:18 A polgármester megnyilvánulásai több esetben is cáfolhatók, ami erősen megkérdőjelezi a hiteles tájékoztatás szándékát. A hibás teljesítést az önkormányzat nem tudta a perben bizonyítani
Rengeteg a tennivaló, ami felvillanyoz 2021-11-02 17:37:10 Vécsey László szerint komoly színészi teljesítmény az arckifejezés komolyságát megőrizve az önkormányzatok kivéreztetéséről értekezni
Így zajlott le Gémesi György és Orbán Balázs vitája 2021-04-09 16:34:17 Három hónap elteltével sikerült tető alá hozni a szócsatát, aminek középpontjában az önkormányzatok helyzete és a járványügyi védekezés állt
Március 15.: tiltakozásra készül Gémesi György 2021-03-15 10:57:01 A gödöllői polgármester a Magyar Önkormányzatok Szövetsége elnökeként menne az utcára a járványhelyzet normalizálódása után