Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április 21-én – üzleti titokra hivatkozva – zárt ülésen döntöttek a gödöllői képviselőtestület tagjai arról, hogy a pályázati kiírásra jelentkezett ajánlattevőnek eladnak 5 darab, az önkormányzat tulajdonában lévő, a csanaki városrészen található beépítetlen telekingatlant. Az elfogadott határozat értelmében a gödöllői székhelyű gazdasági társaság 16.422.000 forintért vásárolja meg a mindent egybevetve 2.346 négyzetméteres, építési övezetben elhelyezkedő területet. A két számadatból könnyen kiszámítható, hogy a vevő 7 ezer forintos négyzetméter-áron tesz szert a telekingatlanokra.