Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ha az otthonod falaira tekintesz, mit látsz? 2022-05-12 16:52:56 Az emberek bele sem gondolnak, hogy az épülethatárolók nem csak védenek, hanem hatnak a ház lakóklímájára és az ott élők egészségére is
Egy gázpalack is felhasadt a lakóépület-tűzben 2022-01-15 16:41:20 A helyzeten a gödöllői lánglovagok lettek úrrá. Az isaszegi ingatlanban két felnőtt és három gyermek lakott, akiknek rokonokhoz kellett költözniük