Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lángokban állt a furgon utastere 2016-06-25 11:32:58 Ütközés következtében gyulladt ki a jármű, időben érkeztek a gödöllői tűzoltók. Egy gyermeket kórházba kellett szállítani
Utoléréses ütközés az M3-as autópályán 2016-04-23 10:06:03 A gödöllői tűzoltók is segédkeztek a balesetnél, amiben két személy könnyű sérüléseket szenvedett. Egyikük kórházba került
Frontális ütközés Gödöllő és Valkó között 2016-04-19 08:10:16 Négy súlyos sérültet kellett ellátni a helyszínre érkező mentőknek, egyet helikopterrel szállítottak kórházba
Ütközésre ébredtek a Deák téri gödöllőiek 2015-07-28 04:27:38 Az egy személyautó és egy furgon csapódott egymásnak. A kisbusz az oldalára borult, egy hölgy súlyos sérülést szenvedett
Szalagkorlátnak csapódott egy busz az M3-ason 2015-03-06 06:23:58 Szerencsés kimenetelű volt az ütközés, személyi sérülés nem történt. Forgalomelterelés volt, de már feloldották az útzárat