Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Eddig tisztázatlan okból és körülmények között frontálisan ütközött össze két személyautó december 17-én, 10 óra körüli időben Gödöllő és Isaszeg között – írja a police.hu. A balesetben öten, három férfi és két hölgy sérültek meg. Az első vizsgálatok alapján ketten súlyos, hárman könnyebb egészségkárosodást szenvedtek. A sérülteket négy mentőautóval szállították a Honvédkórházba.
A helyszínelést és a műszaki mentést teljes útlezárás mellett kezdték meg a Gödöllői Rendőrkapitányság munkatársai. A forgalmat a két város közötti összekötő útra sem Gödöllő irányából, sem Isaszegről nem engedik behajtani. Az útzárat időközben feloldották. Fotó: Lakatos Péter/MTI