Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szemét-ügy: mi lesz, ha a polgármesterek felébrednek? 2014-11-21 15:38:45 Gyenes Szilárd a rezsicsökkentést okolja a Zöld Híd Régió Kft. csőd közeli helyzetéért. Vécsey László szerint a Gyenes-Gémesi páros ténykedése zsigerelte ki a céget
Ideje lenne már riadót fújni! 2013-10-04 17:45:54 Olvasói vélemény és rendőrségi reagálás a Gödöllőn tapasztalható kábítószer problémáról: fogjunk össze, de ne azért, hogy mások helyett elvégezzük a munkát
Kik jöhettek még szóba Szűcs Lajoson kívül? 2013-08-15 11:30:17 Megoszlanak a vélemények az idei gödöllői díszpolgár-választással kapcsolatosan. Egyetértőből és értetlenkedőből is akad jócskán
Trafikmutyis kérdőjelek Gödöllőn is 2013-05-22 14:30:05 Sajtóközleményben formált vélemény az MSZP Gödöllői Szervezete az országosan nagy vihart kavart ügyben
A vélemény semmit nem számít, csak a tett 2013-03-27 20:17:49 Kerényi Imre mutatta be Az Alaptörvény illusztrációi című, április 21-ig ingyenesen megtekinthető vándorkiállítást a gödöllői kastély Rudolf-szárnyában
Ha csak egy vágány lenne… 2013-03-20 17:52:53 Pál Gábor magánvéleménye a gödöllői HÉV korszerűsítéséről. A városvezetőknek már többször is elmondta, öt éve pedig el is küldte nekik