Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Állampapír értékesítési pont nyílt Gödöllőn 2014-09-24 12:14:42 Bővítette hálózatát a Magyar Államkincstár. A Városháza épületébe várják a helyi- és környékbeli befektetőket
Hét évesen vontatott gépkocsit kerékpárral 2013-09-23 09:34:45 Bringás felvonulást rendeztek Gödöllőn az Autómentes Nap alkalmából, majd kötéllel húztak járművet a Városháza parkolójában
Gödöllőn is szerveződik a szemétkommandó 2013-09-12 15:17:42 Szeptember 14-én, szombaton a Városháza előtt találkoznak a TeSzedd mozgalomhoz csatlakozó helybéliek
A palotakertiek megtartanák a HÉV-megállót 2013-03-02 14:38:36 Másodszor rendeztek lakossági fórumot a városunkat egyfajta híd nélküli folyóként átszelő nyomvonal fejlesztési koncepciójáról
Ne legyél áldozat! 2013-02-21 15:10:14 Lakossági fórum helyszíne lesz a Városháza földszinti nagyterme február 27-én
Vészharangot kongattak a szakrendelő dolgozói 2013-02-12 21:18:07 Kovács Barnabás javaslatával maradhat esély arra, hogy nem kerül állami kézbe a gödöllői járóbeteg-ellátó intézmény