Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az ügyfélbarát szolgáltatások növelésének érdekében baba-mama sarkot alakított ki a Pest Megyei Kormányhivatal a Gödöllői Járási Hivatal épületében. A Városháza főbejáratától balra eső folyosó egyik szegletében található játékkuckó mostantól kiváló várakozási és pihenő helyet biztosít az ügyfélfogadásra gyermekkel érkező szülők és családok számára.
A gödöllői hivatalban létesített baba-mama sarkot csütörtök délután Tarnai Richárd adta át. A Pest megyei kormánymegbízott rövid beszédében kitért arra, hogy a sarokba telepített játékokat – köztük egy hintalovat – a járási hivatal dolgozói gyűjtötték össze, mi több, apróbb javításokat is elvégeztek, hogy használhatóvá tegyék az eszközöket. Mindez azt jelenti, hangsúlyozta a kormánymegbízott, hogy egyetlen fillér közpénzt sem kellett elkölteni a baba-mama sarok kialakítására.