Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyalogos téli teljesítménytúra öt távon 2013-02-05 09:47:10 Február 9-én, szombaton az Erkel iskolához várja a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület a próbatételre vállalkozókat
Újra indulhat Vécsey László 2012-05-10 12:19:34 Orbán Viktor május 8-án választókerületi elnöknek nevezte ki a politikust
2013 a szecesszió éve lesz Gödöllőn 2012-03-03 11:21:35 A témaválasztás legfőbb apropója, hogy jövőre lesz Körösfői-Kriesch Aladár születésének 150. évfordulója
Nem kell a fellegekben járni 2011-11-03 03:20:40 Vécsey László: ha valakinek derogál, hogy a megváltozott körülmények között szolgáljon tovább, az legfeljebb nem indul a választáson
Vécsey László: Nem a kiskirályoké a jövő! 2011-06-29 08:04:32 A Gémesihez hű Halász Levente odáig merészkedett, hogy „tudatlan kisemberek kioktatásának” nevezze az eszmecserét