Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Újabb fejlesztések indulnak a gödöllői egyetemen 2023-02-23 17:42:37 A 3,352 milliárd forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásból négy campus épületeinek infrastrukturális és energiahatékonysági helyzete javul
Megtorpant a MATE gödöllői campusának terveztetése 2022-08-23 17:35:56 A tárgyban kiírt közbeszerzést eredménytelennek nyilvánították, a megváltozott körülmények miatt újra kell gondolni a műszaki tartalmat
Röplabda: bronzérmes a gödöllői juniorcsapat! 2021-05-30 14:52:47 Szalay Attila együttese magabiztosan nyerte a május utolsó vasárnapján lejátszott éremosztó derbit a kaposváriak ellen