Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Rosszul lettek a kábítószertől 2015-02-11 14:26:23 A gödöllői rendőrök a tűzoltók segítségével a teraszajtón keresztül jutottak be a második emeleti lakásba
Avartűz pusztított Bagon 2014-03-29 16:00:06 Elsőként a gödöllői tűzoltók küzdöttek a lángokkal, ami a feltámadt szél miatt nem volt egyszerű
Fantáziadús modellek a történelmi falak között 2013-10-24 13:47:19 Mozdonyok, mentők, tűzoltók, vonatok, baleset, kastély, állomásépületek és még a gödöllői Királyi váró kicsinyített másolata is fellelhető a lovardában
Árokba rohant egy autó az M3-ason 2013-02-21 11:21:44 A súlyosan megsérült 26 éves sofőrt a gödöllői tűzoltók szabadították ki a roncsból