Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyüzsögnek a gyerekek a gödöllői uszodában 2021-12-04 11:46:07 A MATE-GEAC úszószakosztályának a vezetője, Bernek-Mutina Ágnes azt is elárulta, miért hasznos mozgásforma az úszás
Indul a vízilabda- és úszóélet a gödöllői uszodában! 2021-10-04 14:55:11 Toborzót hirdetett a MATE-GEAC három szakosztálya: a világbajnok Valkai Ágnes a lányokat várja, az Európa-bajnok Bernek-Mutina Ágnes a fiatalokat
Miben rejlik a gödöllői atlétasport sikerének titka? 2021-05-20 10:14:22 Dr. Kriszt Balázs egyesületi elnök szerint a következetes munka mindennek az alapja. Ettől az évtől Kiemelt Utánpótlás Műhelyként működik a GEAC atlétika szakosztálya
A gödöllői atlétika arany-vasárnapja 2020-09-07 10:07:14 Nem csak a HÉV köti össze Mátyásföldet városunkkal, hanem a sport is. Hat év után lett ismét csapatbajnok az egyetemi szakosztály
Műkorcsolya-szakosztály indul Gödöllőn 2020-06-22 13:48:52 Nyolc éves kornál fiatalabb kislányokat és kisfiúkat várnak, akik művészi módon szeretnének megtanulni korizni