Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hazai sikerekkel spékelt GEAC Ugrónap 2019-07-04 16:35:11 Több számban is a házigazda klub versenyzői végeztek az élen az egyetemi atlétikai centrumban lezajlott viadalon
Gödöllői váltó-sikerek a zalai dombok között 2019-06-03 16:35:38 Hat érmet szereztek a helyi egyetemi klub atlétái június első vasárnapján, minden színű medáliából kettő-kettőt
Biztos furcsán hangzik, de imádom! 2019-04-29 16:40:00 Huszonöt éve működik sikeresen a gödöllői székhelyű TexPro Bt., sok helyi vállalkozás könyvelőirodája
Röplabda: diákolimpiai bronzrémes gödöllőiek 2019-02-10 16:23:40 Békéscsabán érte el a sikert a Török Ignác Gimnázium V-VI. korcsoportos, Szabados István által irányított csapata