Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői atléta-sikerek Budapesten és Bécsben 2019-02-04 10:30:32 A serdülők fedettpályás országos bajnokságán két bronzérem jutott a GEAC-nak. Nádházy Evelin az osztrák fővárosban nyert
Gödöllői atlétafiúk aranyat érő ugrásai 2018-02-05 10:26:34 Bánovics József egyéni csúccsal, Soos Levente egyetlen hibás kísérlettel lett serdülő országos bajnok fedett pályán
Aranyos gödöllői újonc és serdülő atléták 2016-02-08 10:34:08 Több értékes helyezés mellett számos érmet is nyertek a GEAC tehetségei a fedett pályás országos bajnokságon
Taroltak a Gödöllői EAC 15 éves atlétalányai 2013-09-25 19:47:35 Az egyéni toppozíciók elnyerése mellett, csapatban is magabiztosan lett országos serdülőbajnok a Kovács, Renner, Szemjanyinov ötpróba-trió