Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyre kínosabb a gödöllői sportcsarnok-helyzet 2019-11-12 08:30:51 A röplabda klub illetékesei ismét arra kényszerültek, hogy az egyetemi létesítmény beázása miatt a fővárosba vigyék a hazai meccsüket
Világbajnok gödöllői strandröplabdás lányok! 2019-10-10 08:29:18 A Török Ignác Gimnázium három diáklánya, Kristóf Dóra, Szabó Abba és Bútor Anna Szicíliában érte el a kimagasló sikert
Röplabda Magyar Kupa: nyolcaddöntős a Gödöllő 2019-10-05 18:30:54 Az NB II-es Érd otthonában harcolta ki a továbbjutást Szabados István megfiatalított női csapata, amelyre az MTK vár a folytatásban
Gyász: elhunyt Körösfői László 2019-10-04 15:59:02 A gödöllői köz- és sportélet meghatározó személyisége márciusban töltötte be 86. életévét. Emlékét megőrizzük!