Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október harmadik hétvégéjén a Székesfehérvári MÁV Előre csapatát fogadta volna a Gödöllői RC együttese a női röplabda NB I. Liga alapszakaszának 4. fordulójában, ám a Fejér megyei alakulat a koronavírus-járvány okozta egészségügyi problémák miatt először – várhatóan – csak november 5-én lép pályára a bajnoki idényben, ezáltal a mérkőzést későbbi időpontra halasztották. Az NB II-es női pontvadászatban viszont volt gödöllői érdekeltségű mérkőzés, íme:
NB II-es bajnokság, Kelet A-csoport, nők, alapszakasz, 4. forduló: BVSC-Zugló – Gödöllői RC U21 3-1 (18, -24, 19, 12) Wirnhardt Oszkár csapata 5 ponttal, 7-8-as szett- és 308-297-es pontaránnyal az 5. helyen áll csoportjában.