Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mit takar az E-bike pályázat? 2021-01-27 16:54:06 A gödöllői érdeklődők számára is előnyös, hogy a támogatás lehívásával lényegesen olcsóbban hozzá lehet juni a kétkerekű járművekhez
Vezetői megbízásokat toldott meg egy évvel Gémesi 2020-06-03 10:30:56 A koronavírus-járvány kapcsán kihirdetett veszélyhelyzet nem biztosította a pályázatok jogszerű és körültekintő lebonyolítását
Összevontak két hivatali irodát Gödöllőn 2020-04-07 10:08:34 Részben pályázati pénzből szeretnék előteremteni a múzeum barokk falfestésének felújítására a forrást, meghosszabbították a Kikelet óvoda bérleti szerződését
Újabb gödöllői bérlakást adtak ki pályázat nélkül 2020-02-25 11:18:47 A 2021-2022 nevelési év végéig biztosított az Erkel iskola logopédiai alsó tagozatos osztályinak elhelyezése a Mátyás király utcában