Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője
Karácsony előtti vásárlás buktatói 2019-12-10 10:12:01 A fogyasztóvédelmi cikk első része a december 6-án megjelent Gödöllői Hírek magazin című lapban olvasható!
Kár tagadnunk, még ma is imádunk tévézni! 2018-05-17 17:30:46 Sőt, HD-ban az idei nyár is biztosan részletgazdagabb lesz. Ez derül ki a Gödöllőn is szolgáltató Invitel felmérési adataiból
Csapvizet vagy ásványvizet igyunk? 2018-04-25 17:17:30 Kétség esetén a gödöllőiek is megtehetik, hogy tájékozódnak a településen tapasztalható vízminőségről
Dudaszós góllal maradtak alul a gödöllői kézilabdázók 2015-02-21 20:23:36 Ritkán tapasztalható gólszegény első félidőt produkáltak a támadásban tragikomikus riválisok. Tizedmásodperceken múlott a hazai pontszerzés