Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
2014 óta összesen három, az Európai Unió által finanszírozott szakmai programban vettek részt a Gödöllői Török Ignác Gimnázium pedagógusai. Az Erasmus+ mobilitási projektek során számos, az oktatás és a képzés hatékonyságát növelő, hazánkban is hasznosítható tapasztalatokat és ötleteket gyűjtöttek össze a tanári kar tagjai, akik az elmúlt években megfordultak az Egyesült Királyságban, Németországban, Hollandiában, Olaszországban, Spanyolországban és Finnországban. A szakmai élményekről és a jövőt illető elképzelésekről Harmati Zsuzsanna, a Török Ignác Gimnázium angol-biológia szakos tanára és Fábián Bertalan, a középiskola igazgatója beszélt a Régió Plusz TV kamerái előtt.