Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői diák díjnyertes fotója 2023-05-23 11:19:45 A TIG tanulója Cirkos Sebestyén Beszélgetés című alkotásával ért el sikert a természetfilm fesztiválon, az általános természetfotó kategóriában
Az ízletes rizike lett az év gombája 2022-02-03 18:09:19 A tejelőgombák közé tartozó faj termetes, színe narancsos, nagyon jellegzetes a kalapon lévő körkörös zónázottsága
Mi az, ami előre viszi az értékesítőt? 2021-09-19 13:57:10 Ez a szakma mindennapos küzdelem, amiben nem biztos, hogy a nap végén abszolút nyertesnek érezzük majd magunkat
A kanapétól Rotterdamig repíti ügyfelét az Invitel 2016-10-15 10:21:08 Az MTV EMA játék tavalyi, gödöllői nyertese után, idén mogyoródi előfizetőjét utaztatja a sztárok közé a telekommunikációs társaság