Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vécsey László bizakodó, hogy nem eszik olyan forrón a kását 2020-03-03 10:07:03 Egyeztetett a miniszterelnökkel a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője, aki, nem nézné tétlenül a HÉV-M2-es metró összekötésének csúszását
A bizottságok nem kifizetőhelyek! 2019-12-05 15:38:37 Úgy tűnik, a gödöllői Fidesz-KDNP-s képviselők hajlanak az alkura a döntés-előkészítő egységekbe történő személyek delegálásáról
Őrült helyzetet szült Gödöllőn a választási matek 2019-10-30 16:41:33 Egy szervezet egy százalékos támogatottságú jelöltje teljes jogú képviselőként – mi több, alpolgármesterként – dönthet, ami nonszensznek tűnik, de ez a valóság
Kolozs Csaba: Gödöllő a változásra szavazott! 2019-10-15 10:48:20 A helybéliek által támogatott programjuk megvalósítására készülnek a Fidesz-KDNP-s képviselők, akik, ha kell, szembemennek a polgármester akaratával