Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jöhet az éjszakába nyúló szurkolás! 2016-08-04 10:42:18 A gödöllői sportkedvelőknek is komoly kihívást jelent majd az 5 órás időkülönbség leküzdése a riói olimpia alatt
Őrült kihívás előtt a gödöllői Moto 28 Team 2015-07-16 14:05:29 Az utolsó napokban tudták meg, hogy rajthoz állhatnak a 24 órás Lö Visonta robogó-versenyen. Gőzerővel készülnek
Gödöllőt is elérheti a havazás 2014-12-27 14:30:14 A téli csapadék érkezése nem csak a VÜSZI számára jelent kihívást, hanem a lakosságra is ró feladatot
Csúcs, amennyien képviselnék a gödöllőieket! 2014-03-04 12:43:40 Hárman már koptatták a parlamenti padsorokat a mostani jelöltek közül, a többi 15 kandidáló újoncként vág neki a kihívásnak
Kétkeréken a magyar nyelv határán 2013-04-02 17:52:53 A gödöllői amatőr bringás, Almási Attila május 1-jén vág neki a 2.800 kilométeres Kárpát-medencei erőpróbának